25 Eylül 2017 Pazartesi

Middle East Airlines Tanıtım Gezisi Düzenliyor Havayollarının iş ortakları olan acentalara, turizm sektörü çalışanlarına ve basına yönelik olarak düzenlediği tanıtım gezileri, seyahat edilen ülkenin kültürel, tarihsel ve turistik mekanları ile ilgili olarak bilgilendirme amacıyla gerçekleştirilir. Middle East Airlines da seyahat acentaları çalışanları, blog yazarları, gazetecilerden oluşan bir grup için tanıtım gezisi (Fam Trip) düzenliyor. 26-29 Eylül tarihleri arasında düzenlenecek gezi programında, Beyrut şehrinin tarihi ve turistik mekanlarının yanı sıra civar şehirlere de ziyaretler planlanıyor.  

Havayollarının iş ortakları olan acentalara, turizm sektörü çalışanlarına ve basına yönelik olarak düzenlediği tanıtım gezileri, seyahat edilen ülkenin kültürel, tarihsel ve turistik mekanları ile ilgili olarak bilgilendirme amacıyla gerçekleştirilir.

Middle East Airlines da seyahat acentaları çalışanları, blog yazarları, gazetecilerden oluşan bir grup için tanıtım gezisi (Fam Trip) düzenliyor. 26-29 Eylül tarihleri arasında düzenlenecek gezi programında, Beyrut şehrinin tarihi ve turistik mekanlarının yanı sıra civar şehirlere de ziyaretler planlanıyor.

 

MEA



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2xuHS7T
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder