27 Ocak 2018 Cumartesi

DHMİ YÖNETİM KURULU HATAY HAVALİMANI`NDA TOPLANDI DHMİ Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdür Funda Ocak ile Yönetim Kurulu Üyeleri Hatay Havalimanı’nda incelemelerde bulundular.   Yönetim Kurulu toplantısının ardından Havalimanında incelemelerde bulunan Genel Müdüre Yönetim Kurulu üyeleri Ali Rıza YÜCEULU, Mehmet ATEŞ, Erol ÇITAK ve Sadettin PARMAKSIZ refakat ettiler.   Genel Müdür Ocak Hatay gezisiyle ilgili olarak twitter hesabından (twitter.com/fundaocakdhmi) paylaşımlarda bulundu.   İşte o Tweetler:   Bugün, değerli Yönetim Kurulu Üyelerimizle birlikte Hatay Havalimanı’nda denetleme ve incelemelerde bulunduk, Yönetim Kurulu Toplantımızı gerçekleştirdik. * Ayrıca kıymetli mesai arkadaşlarımızla bir araya gelip sohbet ettik. Bizleri her zamanki misafirperverlikleriyle bağırlarına basan arkadaşlarımıza çok teşekkür ediyorum * Göreve geldiğim günden beri 20’den fazla havalimanını ziyaret edip, başarılarımıza alın teri ve emekleriyle katkıda bulunan çalışanlarımızla hasret giderdik. İnşallah yıl sonuna kadar ziyaret etmediğim Havalimanı kalmayacak.   Genel Müdüre, personele gösterdiği yakın ilgi ve havalimanına ziyaretinin anısına Hatay’ın meşhur mozaiğinden yapılan DHMİ logosu ve kendi portresi hediye edildi. Kaynak:DHMİ

DHMİ Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdür Funda Ocak ile Yönetim Kurulu Üyeleri Hatay Havalimanı’nda incelemelerde bulundular.

 

Yönetim Kurulu toplantısının ardından Havalimanında incelemelerde bulunan Genel Müdüre Yönetim Kurulu üyeleri Ali Rıza YÜCEULU, Mehmet ATEŞ, Erol ÇITAK ve Sadettin PARMAKSIZ refakat ettiler.

 

Genel Müdür Ocak Hatay gezisiyle ilgili olarak twitter hesabından (twitter.com/fundaocakdhmi) paylaşımlarda bulundu.

 

İşte o Tweetler:

 

Bugün, değerli Yönetim Kurulu Üyelerimizle birlikte Hatay Havalimanı’nda denetleme ve incelemelerde bulunduk, Yönetim Kurulu Toplantımızı gerçekleştirdik.
*
Ayrıca kıymetli mesai arkadaşlarımızla bir araya gelip sohbet ettik. Bizleri her zamanki misafirperverlikleriyle bağırlarına basan arkadaşlarımıza çok teşekkür ediyorum
*
Göreve geldiğim günden beri 20’den fazla havalimanını ziyaret edip, başarılarımıza alın teri ve emekleriyle katkıda bulunan çalışanlarımızla hasret giderdik. İnşallah yıl sonuna kadar ziyaret etmediğim Havalimanı kalmayacak.

 

Genel Müdüre, personele gösterdiği yakın ilgi ve havalimanına ziyaretinin anısına Hatay’ın meşhur mozaiğinden yapılan DHMİ logosu ve kendi portresi hediye edildi.

Kaynak:DHMİ



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2DJDwjL
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder