30 Ocak 2018 Salı

Türk Hava Yolları, Super Bowl heyecanını bu kez Dr. Mehmet Öz ile gökyüzüne taşıyor Dünyanın en fazla ülkesine uçan Türk Hava Yolları, Dr. Mehmet Öz’ün rol aldığı yeni reklam kampanyası, “Beş Duyu”nun ilk kez yayınlanacağı Super Bowl final heyecanını bu yıl da uçak içi ekranları üzerinden canlı yayınla yolcularıyla buluşturuyor.             Türk Hava Yolları yolcuları, 4 Şubat 2018 tarihinde, internet bağlantılı uçuşların tamamında Amerikan Ulusal Futbol Ligi (NFL)’nin final müsabakası olan Super Bowl LII’yi canlı olarak izleyebilecekler.             Süreçle ilgili görüşlerini paylaşan Türk Hava Yolları Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı, Ahmet Olmuştur; “Yolcularımızı sadece dünyanın en fazla ülkesine ulaştırarak seçkin hizmet anlayışımızı buluşturmakla kalmıyor, uçuşları süresince bu anlayışın tamamlayıcı bir parçası olan kapsamlı uçak içi eğlence sistemimiz Planet ile de onlara oldukça keyifli bir uçuş deneyiminin kapılarını açıyoruz. Bu bağlamda, Amerikan TV tarihinin en çok izlenen yayını olarak kayıtlara geçen Super Bowl’u bir kez daha uçuşlarımızda canlı olarak yayınlayacak olmaktan mutluluk duyuyoruz. Ayrıca, dünyaca ünlü kalp cerrahı ve ekran yüzü Dr. Mehmet Öz’ün rol aldığı ‘Beş Duyu’ kampanyamızın tanıtım videosunu da yine bu yayının reklam arasında ilk kez kamuoyunun beğenisine sunacak olmak ise bizi son derece heyecanlandırıyor.”  dedi.             Küresel havacılık sektörünün en prestijli değerlendirme kuruluşlarından biri olarak addedilen Skytrax tarafından 6 kez üst üste “Avrupa’nın En İyi Havayolu” ilân edilen Türk Hava Yolları, yine aynı organizasyon tarafından “En İyi Business Class İkram Servisi”, “En İyi Business Class Özel Yolcu Salonu” ve “En İyi Business Class Özel Yolcu Salonu İkramı” gibi farklı kategorilerde birçok kez ödül almış olması ile biliniyor.             Küresel taşıyıcı, uçak içi eğlence sistemi Planet ile 23 farklı dilde 800’den fazla TV şovu, 700’den fazla müzik albümü, 7 uçak içi canlı TV yayını, “betimlemeli altyazı” ve “betimlemeli seslendirme” tekniklerinin kullanımı sayesinde engelli yolcular için özel hazırlanmış 11 film seçeneğini de içeren oldukça kapsamlı bir uçak içi eğlence hizmetini uçaklarında hazır bulundurmakla birlikte tüm uzun mesafeli uçuşlarında gürültü engelleyici kulaklıkları da yolcularının kullanımına sunuyor.             Türk Hava Yolları’nın yeni reklam kampanyası, aşağıda izlenebilir. ​   Türk Hava Yolları Hakkında: 1933 yılında 5 uçaktan oluşan mütevazı bir filo ile kurulan Star İttifakı üyesi Türk Hava Yolları, bugün 331 (yolcu ve kargo) uçaklık filosu ile 251 uluslararası, 49 yurtiçi olmak üzere dünyada 300 noktaya uçan, 4 yıldızlı havayolu şirketidir. Geçtiğimiz altı yıl süresince “Avrupa’nın En İyi Havayolu Şirketi” ilân edilmiş olan Türk Hava Yolları, 2017 yılı Skytrax değerlendirmesine göre, art arda olmak üzere 9. kez “Güney Avrupa’nın En İyi Havayolu Şirketi” seçildi. 2010 yılında dünyanın “En İyi Ekonomi Sınıfı İkram Servisi” ödülünü almaya hak kazanan Türk Hava Yolları; 2013, 2014 ve 2016 yıllarında olduğu gibi bu yıl da dünyanın “En İyi Business Sınıfı İkram Servisi” ödülünün sahibi oldu. Ve yine bu yılki Skytrax değerlendirme sonuçlarına göre, 2015 yılında da teslim aldığı dünyanın “En İyi Business Sınıfı Özel Yolcu Salonu” ödülü ile birlikte geçtiğimiz iki yılda olduğu gibi bu yıl tekrar dünyanın “En İyi Business Sınıfı Özel Yolcu Salonu İkramı” ödülünü almaya lâyık görüldü. Türk Hava Yolları ile ilgili daha geniş bilgiyewww.turkishairlines.com web adresinden veya Facebook, Twitter, Youtube, Linkedin ve Instagram hesapları üzerinden ulaşılabilir. Star İttifakı Hakkında: Türk Hava Yolları, 1997 yılında uluslararası ölçekte seyahat edenler için dünya genelinde ulaşım, tanınırlık ve hizmet sunan ve ilk küresel ölçekli havayolu ittifakı olarak kurulan Star İttifakı üyesidir. Air Transport World tarafından “Market Leadership Award” ve Business Traveller Magazine ile Skytrax tarafından “Best Airline Alliance“ ödülleri gibi sayısız ödüle lâyık görülen Star İttifakı’na üye havayolu şirketleri; Adria Airways, Aegean Airlines, Air Canada, Air China, Air India, Air New Zealand, ANA, Asiana Airlines, Austrian, Avianca, Avianca Brazil, Brussels Airlines, Copa Airlines, Croatia Airlines, EGYPTAIR, Ethiopian Airlines, EVA Air, LOT Polish Airlines, Lufthansa, Scandinavian Airlines, Shenzhen Airlines, Singapore Airlines, South African Airways, SWISS, TAP Portugal, Turkish Airlines, THAI ve United. Star İttifakı, hâli hazırda 190 ülkedeki 1.300 havalimanına 18.450’den fazla günlük uçuş sağlamaktadır. Bununla birlikte, Star Alliance Bağlantı Ortağı (Connecting Partner) Juneyao Airlines tarafından da yine bu kapsamda yeni bağlantılı uçuşlar sunulmaktadır.    

Dünyanın en fazla ülkesine uçan Türk Hava Yolları, Dr. Mehmet Öz’ün rol aldığı yeni reklam kampanyası, “Beş Duyu”nun ilk kez yayınlanacağı Super Bowl final heyecanını bu yıl da uçak içi ekranları üzerinden canlı yayınla yolcularıyla buluşturuyor.

            Türk Hava Yolları yolcuları, 4 Şubat 2018 tarihinde, internet bağlantılı uçuşların tamamında Amerikan Ulusal Futbol Ligi (NFL)’nin final müsabakası olan Super Bowl LII’yi canlı olarak izleyebilecekler.

            Süreçle ilgili görüşlerini paylaşan Türk Hava Yolları Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı, Ahmet Olmuştur; “Yolcularımızı sadece dünyanın en fazla ülkesine ulaştırarak seçkin hizmet anlayışımızı buluşturmakla kalmıyor, uçuşları süresince bu anlayışın tamamlayıcı bir parçası olan kapsamlı uçak içi eğlence sistemimiz Planet ile de onlara oldukça keyifli bir uçuş deneyiminin kapılarını açıyoruz. Bu bağlamda, Amerikan TV tarihinin en çok izlenen yayını olarak kayıtlara geçen Super Bowl’u bir kez daha uçuşlarımızda canlı olarak yayınlayacak olmaktan mutluluk duyuyoruz. Ayrıca, dünyaca ünlü kalp cerrahı ve ekran yüzü Dr. Mehmet Öz’ün rol aldığı ‘Beş Duyu’ kampanyamızın tanıtım videosunu da yine bu yayının reklam arasında ilk kez kamuoyunun beğenisine sunacak olmak ise bizi son derece heyecanlandırıyor.”  dedi.

            Küresel havacılık sektörünün en prestijli değerlendirme kuruluşlarından biri olarak addedilen Skytrax tarafından 6 kez üst üste “Avrupa’nın En İyi Havayolu” ilân edilen Türk Hava Yolları, yine aynı organizasyon tarafından “En İyi Business Class İkram Servisi”, “En İyi Business Class Özel Yolcu Salonu” ve “En İyi Business Class Özel Yolcu Salonu İkramı” gibi farklı kategorilerde birçok kez ödül almış olması ile biliniyor.

            Küresel taşıyıcı, uçak içi eğlence sistemi Planet ile 23 farklı dilde 800’den fazla TV şovu, 700’den fazla müzik albümü, 7 uçak içi canlı TV yayını, “betimlemeli altyazı” ve “betimlemeli seslendirme” tekniklerinin kullanımı sayesinde engelli yolcular için özel hazırlanmış 11 film seçeneğini de içeren oldukça kapsamlı bir uçak içi eğlence hizmetini uçaklarında hazır bulundurmakla birlikte tüm uzun mesafeli uçuşlarında gürültü engelleyici kulaklıkları da yolcularının kullanımına sunuyor.

            Türk Hava Yolları’nın yeni reklam kampanyası, aşağıda izlenebilir.

 

Türk Hava Yolları Hakkında:

1933 yılında 5 uçaktan oluşan mütevazı bir filo ile kurulan Star İttifakı üyesi Türk Hava Yolları, bugün 331 (yolcu ve kargo) uçaklık filosu ile 251 uluslararası, 49 yurtiçi olmak üzere dünyada 300 noktaya uçan, 4 yıldızlı havayolu şirketidir. Geçtiğimiz altı yıl süresince “Avrupa’nın En İyi Havayolu Şirketi” ilân edilmiş olan Türk Hava Yolları, 2017 yılı Skytrax değerlendirmesine göre, art arda olmak üzere 9. kez “Güney Avrupa’nın En İyi Havayolu Şirketi” seçildi. 2010 yılında dünyanın “En İyi Ekonomi Sınıfı İkram Servisi” ödülünü almaya hak kazanan Türk Hava Yolları; 2013, 2014 ve 2016 yıllarında olduğu gibi bu yıl da dünyanın “En İyi Business Sınıfı İkram Servisi” ödülünün sahibi oldu. Ve yine bu yılki Skytrax değerlendirme sonuçlarına göre, 2015 yılında da teslim aldığı dünyanın “En İyi Business Sınıfı Özel Yolcu Salonu” ödülü ile birlikte geçtiğimiz iki yılda olduğu gibi bu yıl tekrar dünyanın “En İyi Business Sınıfı Özel Yolcu Salonu İkramı” ödülünü almaya lâyık görüldü. Türk Hava Yolları ile ilgili daha geniş bilgiyewww.turkishairlines.com web adresinden

veya FacebookTwitterYoutubeLinkedin ve Instagram hesapları üzerinden ulaşılabilir.

Star İttifakı Hakkında:

Türk Hava Yolları, 1997 yılında uluslararası ölçekte seyahat edenler için dünya genelinde ulaşım, tanınırlık ve hizmet sunan ve ilk küresel ölçekli havayolu ittifakı olarak kurulan Star İttifakı üyesidir. Air Transport World tarafından “Market Leadership Award” ve Business Traveller Magazine ile Skytrax tarafından “Best Airline Alliance“ ödülleri gibi sayısız ödüle lâyık görülen Star İttifakı’na üye havayolu şirketleri; Adria Airways, Aegean Airlines, Air Canada, Air China, Air India, Air New Zealand, ANA, Asiana Airlines, Austrian, Avianca, Avianca Brazil, Brussels Airlines, Copa Airlines, Croatia Airlines, EGYPTAIR, Ethiopian Airlines, EVA Air, LOT Polish Airlines, Lufthansa, Scandinavian Airlines, Shenzhen Airlines, Singapore Airlines, South African Airways, SWISS, TAP Portugal, Turkish Airlines, THAI ve United. Star İttifakı, hâli hazırda 190 ülkedeki 1.300 havalimanına 18.450’den fazla günlük uçuş sağlamaktadır. Bununla birlikte, Star Alliance Bağlantı Ortağı (Connecting Partner) Juneyao Airlines tarafından da yine bu kapsamda yeni bağlantılı uçuşlar sunulmaktadır.

 

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2nn2P0O
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder