13 Şubat 2018 Salı

Joon İlk İstanbul Uçuşunu 25 Mart’ta Gerçekleştiriyor Joon İlk İstanbul Uçuşunu 25 Mart’ta Gerçekleştiriyor   Dijital İnovasyonu Ve Trendleriyle Yeni Nesil Havayolu: Joon   Hızla değişen ve dijitalleşen dünyada yeni nesil gezginlerin beklentilerini karşılamak üzere tasarlanan havayolu markası Joon, İstanbul uçuşlarına başlıyor. Paris Charles de Gaulle havaalanından orta mesafe ağında Barcelona, Berlin, İstanbul, Lizbon, Napoli, Oslo, Porto ve Roma’ya, uzun mesafe ağında Fortaleza, Kahire, Cape Town, Mahé ve Tahran’a uçuş gerçekleştirecek Joon, haftada 228 uçuşla toplamda 13 noktaya ulaşacak.   Air France KLM grubunun dijitalleşen dünyaya yönelik tasarladığı yeni havayolu markası Joon pilot ülkeleri arasında seçtiği Türkiye uçuşlarına 25 Mart itibarıyla başlıyor. Kullanıcılarına sunduğu esneklik, kişiye, ihtiyaca uygun hazırlanan hizmetleri ve uzun mesafeli tüm uçuşlarda eğlence içeriği sunan uçak içi TV sistemi ile dikkat çeken Joon, yemek sunumları ve gurme ürün çeşidiyle kendinden söz ettirecek.   Kabin İçi Eğlence Sisteminde Bir İlk Joon, tüm uçaklarında kabin içinde eğlence sistemi, spor kıyafetleriyle dikkat çeken dinamik kabin ekibi ve müşteri talebini dikkate alan ekonomi ve business sınıf hizmetleriyle yolcularına pek çok yenilik sunuyor. İmza attığı iş birlikleriyle, dijitalleşme yolculuğunun yepyeni, dinamik ve ayrıcalıklı markası Joon, AirBnb, Travelcar, Waynabox ve BHV Marais gibi yeni nesil seyahat ve deneyim markalarıyla iş birliklerine de imza atarak yolcularına; konaklama, araba kiralama, park, alışveriş ve concierge servislerinde kolaylık içeren kampanya ve fırsatlar sunuyor.   Air France KLM Hakkında: Société Air France, S.A. ya da kısaca Air France Fransa’nın bayrak taşıyıcı havayolu şirketidir. Merkezi Paris’in kuzeyinde Tremblay-en-France’da bulunan şirket, Air France KLM ortaklığı altında ve SkyTeam kurucu üyesi olarak faaliyet göstermektedir. Mart 2015 itibarı ile 95 ülkede 191 farklı noktaya uçan Air France, 2004 yılında KLM Royal Dutch Airlines ya da Hollanda Kraliyet Havayolları ile şirketleri birleşerek Air France KLM Grup çatısı altında hizmet vermeye başladı. Grup yine aynı yıl dünyanın en büyük havayolu ittifaklarından biri olan ve üyeleri arasında Aeroflot, Alitalia ve Delta Havayolları’nın da olduğu SkyTeam’e üye oldu. KLM 2012 ve 2013 yıllarında Dünya Havayolları Ödülleri tarafından en iyi yer hizmetleri ekibi ve en iyi kabin ekibi ödüllerine layık görüldü. 2009’dan beri “İlham veren havayolu” sloganıyla yola devam eden KLM, yolcularına kusursuz bir hizmet vermek adına çalışmalarına devam ederken, 70 ülkede yaklaşık 130 noktaya direkt uçuşlar gerçekleştirmektedir.   Joon Hakkında: Joon, Air France tarafından hizmete sunulan yeni nesil seyahat deneyimidir. Şirket, yeni nesil gezginlerin beklentilerini karşılamak üzere tasarlanmıştır. Planda: esneklik, kişiye ve ihtiyaca uygun hazırlanmış hizmetler bulunmaktadır. Joon, yeni bir seyahat tecrübesine sahip olmak isteyen herkes içindir.

Joon İlk İstanbul Uçuşunu 25 Mart’ta Gerçekleştiriyor

 

Dijital İnovasyonu Ve Trendleriyle Yeni Nesil Havayolu: Joon

 

Hızla değişen ve dijitalleşen dünyada yeni nesil gezginlerin beklentilerini karşılamak üzere tasarlanan havayolu markası Joon, İstanbul uçuşlarına başlıyor. Paris Charles de Gaulle havaalanından orta mesafe ağında Barcelona, Berlin, İstanbul, Lizbon, Napoli, Oslo, Porto ve Roma’ya, uzun mesafe ağında Fortaleza, Kahire, Cape Town, Mahé ve Tahran’a uçuş gerçekleştirecek Joon, haftada 228 uçuşla toplamda 13 noktaya ulaşacak.

 

Air France KLM grubunun dijitalleşen dünyaya yönelik tasarladığı yeni havayolu markası Joon pilot ülkeleri arasında seçtiği Türkiye uçuşlarına 25 Mart itibarıyla başlıyor. Kullanıcılarına sunduğu esneklik, kişiye, ihtiyaca uygun hazırlanan hizmetleri ve uzun mesafeli tüm uçuşlarda eğlence içeriği sunan uçak içi TV sistemi ile dikkat çeken Joon, yemek sunumları ve gurme ürün çeşidiyle kendinden söz ettirecek.

 

Kabin İçi Eğlence Sisteminde Bir İlk

Joon, tüm uçaklarında kabin içinde eğlence sistemi, spor kıyafetleriyle dikkat çeken dinamik kabin ekibi ve müşteri talebini dikkate alan ekonomi ve business sınıf hizmetleriyle yolcularına pek çok yenilik sunuyor. İmza attığı iş birlikleriyle, dijitalleşme yolculuğunun yepyeni, dinamik ve ayrıcalıklı markası Joon, AirBnb, Travelcar, Waynabox ve BHV Marais gibi yeni nesil seyahat ve deneyim markalarıyla iş birliklerine de imza atarak yolcularına; konaklama, araba kiralama, park, alışveriş ve concierge servislerinde kolaylık içeren kampanya ve fırsatlar sunuyor.

 

Air France KLM Hakkında:

Société Air France, S.A. ya da kısaca Air France Fransa’nın bayrak taşıyıcı havayolu şirketidir. Merkezi Paris’in kuzeyinde Tremblay-en-France’da bulunan şirket, Air France KLM ortaklığı altında ve SkyTeam kurucu üyesi olarak faaliyet göstermektedir. Mart 2015 itibarı ile 95 ülkede 191 farklı noktaya uçan Air France, 2004 yılında KLM Royal Dutch Airlines ya da Hollanda Kraliyet Havayolları ile şirketleri birleşerek Air France KLM Grup çatısı altında hizmet vermeye başladı. Grup yine aynı yıl dünyanın en büyük havayolu ittifaklarından biri olan ve üyeleri arasında Aeroflot, Alitalia ve Delta Havayolları’nın da olduğu SkyTeam’e üye oldu. KLM 2012 ve 2013 yıllarında Dünya Havayolları Ödülleri tarafından en iyi yer hizmetleri ekibi ve en iyi kabin ekibi ödüllerine layık görüldü. 2009’dan beri “İlham veren havayolu” sloganıyla yola devam eden KLM, yolcularına kusursuz bir hizmet vermek adına çalışmalarına devam ederken, 70 ülkede yaklaşık 130 noktaya direkt uçuşlar gerçekleştirmektedir.

 

Joon Hakkında:

Joon, Air France tarafından hizmete sunulan yeni nesil seyahat deneyimidir. Şirket, yeni nesil gezginlerin beklentilerini karşılamak üzere tasarlanmıştır. Planda: esneklik, kişiye ve ihtiyaca uygun hazırlanmış hizmetler bulunmaktadır. Joon, yeni bir seyahat tecrübesine sahip olmak isteyen herkes içindir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2EEHmdk
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder